Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Raadsleden gezocht

Geacht lid,

Binnenkort gaan we de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 opstellen. Het wordt een mooie lijst met allerlei verschillende soorten mensen. Bij deze willen wij u graag persoonlijk vragen of u wilt laten zien dat u de ChristenUnie Leiden e.o. een warm hart toedraagt door plaats te nemen op de kandidatenlijst.

Wie ambitie heeft voor een plaats bij de eerste tien, van harte welkom! Deze plaatsen zijn voor mensen die graag actief willen worden in de fractie, of dat overwegen. Op deze plaatsen speelt u dus ook een rol in de campagne.

Voor de plaatsen 11 en verder zoeken we mensen die de ChristenUnie Leiden e.o. een warm hart toedragen en dat willen laten zien door een plaats op de lijst. Als u daarbij een groot netwerk hebt, en denkt wat stemmen te kunnen trekken is dat helemaal mooi, maar dat is niet noodzakelijk.

Als u mee wilt doen voeren we als selectiecommissie graag een gesprek met u.

Mocht u iemand anders weten die lid is van de ChristenUnie Leiden e.o. en volgens u zeer geschikt is laat het ons dan ook weten.

Kortom: iedereen is van harte welkom om op een al dan niet verkiesbare plaats mee te doen met de ChristenUnie Leiden. Doet u met ons mee? Of heeft u vragen? Of twijfelt u? Geef het hieronder aan, en wij nemen contact met u op!

·         Ja, ik wil wel praten over een plaats op de lijst. Neem contact met mij op.

·         Ik twijfel nog. Neem contact met mij op.

·         Ik ken een geschikte kandidaat.

·         Nee, ik wil niet meedoen.

Door te klikken op de link geeft u uw e-mailadres met de gewenste keuze door aan de selectiecommissie.

Mogen we op u rekenen?

De selectiecommissie

Anton Bil, Elisabeth Eenkhoorn, Ineke Kooistra en Esther Paul-Jonker

CU-zomerborrel 8 september

------ Save the date------

Als aftrap van het nieuwe politieke seizoen willen we voor onze leden op vrijdag 8 september een zomerborrel organiseren. Het is dan een goed moment om ongedwongen met elkaar bij te praten over de vakantie, om kennis te maken met nieuwe leden en om samen vooruit te kijken naar de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018.

We hopen dat jullie erbij kunnen zijn.

Wijzig e-mailadres | Afmelden van deze nieuwsbrief
footer-linksVolg ons op TwitterVolg ons op FacebookVolg ons op LinkedInfooter-rechts